Fecha:08 febrero 2021

Donación Fundación Mikel Uriarte

Pasaden asteartean, Euskal Saskibaloi Federazioak, bere jarduneko presidentea den German Mongek ordezkatuta, Mikel Uriarte Fundazioari baloiak ematea egin du. Euskal Saskibaloi Federazioaren egoitzan egindako ekitaldian, Mikel Uriarteren gurasoak diren Miguel Uriartek eta Chely Gonzalezek parte hartu zuten. Mikel Uriarte Fundazioa 2012ko Maiatzaren 8an jazio zen. 2010eko irailaren 8an bere semea Bizkaiko Zubian hil zuen istripuaren ondorioz sortu zen.

El pasado martes, la Federación Vasca de Baloncesto, representada por su presidente en funciones, Germán Monge, realizó una aportación de balones a la Fundación Mikel Uriarte. En el acto, estuvieron presentes Miguel Uriarte y Chely González, padres de Mikel Uriarte. La Fundación Mikel Uriarte nace el 8 de mayo de 2012. Surge del deseo de sus padres a raíz del accidente que costó la vida a su hijo el 8 de septiembre de 2010 en el Puente Colgante de Vizcaya.